2010-01-30

Trött på...

... förkylningen från helvetet och den satans dumma tandvärken som väcker mig om nättterna. Tydligen ska man inte gnissla tänder med nylagad tand. Men det är så mycket i mitt lilla huvud just nu så tandagnisslan är inget jag gör av fri vilja, det bara händer. Men hoppas jag stressar ner lite nu när jag lämnar lokalen vid Redbergsplatsen Idag.

Och efter att ha städat ur lokalen och slängt det sista skräpet ska vi (jag och min karl Bubbis) hålla en Crash course i Lindy hop på en möhippa, ska bli roligt. Sen bär det vidare till fina vännen Twoface, i hans hus på landet, där vi ska leka filmcharader halva natten, dansa som Beyonce och äta groteska mängder av mat och semlor. Med Fina Fia och BuggBertil. Stackars Nostalgigodiset som jobbar, och Minimi som är i Holland. Ni missar nåt.

Och imorgon väntar en skön slö dag. Utan tandagnisslan hoppas jag. Men det är så mycket jag behöver klura ut, som hur jag ska fixa till nya lokalen så den blir tipptopp - utan att det kostar. Och hur jag ska hinna få varor i tid (dumma leverantörer). Och hur jag ska ha tid och råd att gå på fler tandläkarbesök. Och skicka text och bilder till Retromega för korr, måste bara skriva klart. Bok på gång ser ni! Men på tisdag kommer Hanna Lindström, och vi ska smida planer på hur vi får resten av Sverige att klä sig lika stiligt som vi gör...

1 kommentar:

  1. Grattis till flytten. Kommer bli suveränt. Massa lycka till! /J

    SvaraRadera