2010-01-24

Lokal!

Ja, då har det nog löst sig med lokal. Fanstastiskt roligt och lättande. Men kan inte säga var förrän allt är helt klart, men förhoppningsvis blir det klart nästa vecka. Mindre lokal, men bättre läge, med lägre hyra. Och trevligt samarbete. ett samarbete som nog kommer att influera och inspirera mig på många sätt. Så i mars är det dags för flytt - igen. Fånigt att det bara är en månad emellan, allt jobb en gång till.

Så nu är huvudet fullt med inredningsplaner: Hur ska jag möblera, disken är ju så stor. Hur gör jag med dörröppningen, så det verkligen syns att det är en butik i butiken? Ska jag måla om eller inte, eller bara sätta upp fondvägg? Väggarna är nu blekt gröna. Här kommer massa förslag på tapeter, tyck gärna till!





3 kommentarer:

  1. Tapeter är verkligen en underbar värld. Men inget äkta förslag från tiden då det begav sig?

    SvaraRadera
  2. Hej Gitte. Hittar inget i rätt färgskala, tyvärr, tycker de flesta jag hittat är för bleka. Har en hel del gamla tapeter själv, i butiken, men inget som passar just det här ändamålet. Men förslag mottages tacksamt!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Håller tummarna :) Allt löser sig. Ha det fint! /Jenny

    SvaraRadera