2010-01-21

Ja, då har jag haft föreläsning och workshop om 20-talsmode på Unos Ungdomshus i Karlstad. Massa goa tjejer som lyssnade intensivt, pysslade hårsmycken samt fick frisyrtips och fina frisyrer. Nu sitter jag här på hotellet och försöker sova, men bloggar istället. KAn inte sova för det är så mycket tankar som far runt, har massa att göra men alldeles för lite tid. Allt ska packas i butiken, lampor ska monteras ner, möbler ska köras till förvaring långväga härifrån. Nycklar ska överlämnas, (ångest), webbshopen ska uppdateras, beställningar på fascinators ska göras, en plan över Retro deluxes sommarturné, allt ska packas upp hemma och organiseras så det går att hitta varor när vi får bestälningar. Vi har deadline för fotobeställning i helgen, massa text ska skrivas till bilderna, vi ska fota promotionbilder till vår lilla danstrupp, budget ska göras, fakturor ska skrivas, det ska tittas på lokal, i ska hålla trå prova-på-kurser i Lindyhop i helgen, en möhippa snart, och snart börjar kurserna.... Har säkert missat en massa. Och det är bara de här två kommande veckorna. Tips för hur man får allt gjort utan att glömma något och utan att stressa ihjäl sig? Jo, ska ju boka tid hos tandläkaren och laga mina två tänder som gått sönder då jag fikc en glasbit i maten. I december. Men usch vad jag hatar tandläkare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar