2009-10-06

Ja, hemsidan är ju uppe i alla fall...

Men med webbshoppen tar det längre tid... Så mycket jag inte har tänkt på. Som det här med villkor, frågor och svar, lagerstatus, fraktbestämmelser, med mera. Inlösenavtal... Suck. När jag äntligen har rett ut allt det kommer varorna vara slutsålda, och jag kommer att få börja fota igen? Ska det vara såhär? Hur gör alla andra? MYCKET mer jobb med en webbshop än jag trodde, och då har jag inte ens fått igång den. Sen ska man ha koll på vad man säljer i butiken och vad som går via webben, packa och skicka, ha koll på fakturor och massa annat. Utöver butiken, beställningar, hårkurser, tillverka nya varor, fixa nya gig, leta lokal, och allt annat som behöver göras. Äta?

Har för övrigt bestlutat mig att lugna mig med lokalletandet. Det är nämligen så att jag troligtvis ska göra en höftoperation i början av nästa år, och kommer att gå på kryckor i 4-6 veckor. Då jag inte har haft semester på över ett och ett halvt år, så vore det klokt av mig att slå två flugor i en smäll. Njuta av min konvalescens, och inte göra något annat än att vila? Men var inte oroliga, jag kommer inte att stänga ner verksamheten. För vad skulle jag annars göra? Tänker fortsätta leva min dröm!

Har för övrigt lagt en liten order hos Miss Fortune: Scarlett fever skirt - back by popular demand. Och ett urläckert litet tikifodral.



Och sen blir det nya märken som kommer. Får se vad som kommer först dock, E.C Star eller Heartbreaker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar