2009-10-16

Så svårt det var.

Hm, trodde inte det här med linser skulle vara så svårt. Men det är det. Alla linsbärare säger "Håll ut!" Men det vetifan om jag klarar. För de glider runt och har sig. Så länge jag tittar rakt fram är det bra, de känns lite men det är helt ok. Men så sänker jag blicken, och då blir det knas. Ser suddigt, ofokuserat, och de glider runt. Ska de inte suga sig fast på linsen? Kanske inte är rätt utprovade? Och det är så läskigt att peta sig i ögonen. Ja, ja, jag ger det några dagar till, ska till optikern på onsdag.

Nu är i alla fall Vintage hairstyling-böckerna på gång! Hoppas de är snabba i tullen. Kartongerna brukar fastna där, så frustrerande att veta att de är så nära, och ändå så långt borta. Om jag gjort en beställning som packas och skickas i tre kartonger, så brukar jag av nån anledning få dem skickade till mig pö om pö, en i veckan. Vill ju ha alla varor från samma leverantör samtidigt, det förenklar min vardag avsevärt. Men nej då, det bryr sig inte tullen om. Hoppas jag hinner få in dem innan hårkursen 31 okt i alla fall! Har en kölista, så vill du garanterat ha en bok från denna sändningen, snabba dig in och köp en.





For our international readers, sorry I've been writing in Swedish a lot lately. Will be better on translating to English, I promise. Anyway, the vintage hairstyling book is on its way in. For you German ladies, I will email you as soon as it is in. I have not forgotten you!

4 kommentarer:

  1. Vaffan syns inte mina kommentarer eller? Om linserna glider runt så har du satt dem ut och in!

    SvaraRadera
  2. Går det att sätta upp sig på kölistan till boken?

    SvaraRadera
  3. Det är det enda rätta att hålla ut med linserna, det ordnar sig! Kul me dkursen, synd att jag bor i Sthlm.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också sätta upp mig på kölistan till boken! vad kommer den att kosta? kram från Linnéa.

    SvaraRadera