2009-09-29

Vill ha...

Nu har jag börjat kolla på andra lokaler. Inte alls lätt. Tittade på en vid Pustervik, men den var inte i särskilt bra skick, inte bra planerad, och inte alls billig. Ska ringa på några fler lokaler, men tror att jag är lite för tidigt ute. Kan inte ta över ny lokal förrän januari, och de jag ringer på står tomma just nu. Så jag ska hejda mig lite. Men det är svårt, för jag vill ju veta NU! Att jag verkligen har en lokal i januari. Ja ja.

I dagarna kommer både webbshopen och min nya hemsida upp

retrodeluxe.se

Gå in och kolla, ge mig feedback, antingen här eller via mail, info@retrodeluxe.se Alla åsikter är guld värda, sidorna är ju till för ER, kära kunder.

Så idag ska jag vara riktigt duktig: göra klart min deckargåta-skyltning, göra klart hemsidan och shoppen, klippa en kund, göra en beställning från Miss Fortune samt Tara Starlet, samt fila på mera roliga samarbeten med inspirerande människor, som Hanna Lindström

Finns så mycket fina saker och kläder jag vill ta in till butiken, men det behövs lite högre omsättning först. Har kontaktat massa kläddesigners och klädmärken, de väntar på att få en order från mig, men man måste tyvärr skynda långsamt i början. Hoppas på mer ruljans när webshopen startat.

Såhär fina kläder vill jag ta in.












2 kommentarer:

  1. Byxorna längst upp, vilka storlekar finns dom i?

    SvaraRadera
  2. Små... Så det blir nog inga. 34-34 och 36-38 är de storlekar de görs i. Kanske kan övertyga dem om att göra kläderna i fler storlekar. Får se.

    SvaraRadera