2009-10-26

Studio deluxe på Tip, webbshop samt plåtning.

Ja, så då har vi haft premiär för Studion. Vi firade detta med en utställning på "Tip the Velvet". Det var som vanligt väldigt trevligt på "Tip", och som vanligt så glömde jag att roa mig då jag istället hänförd betraktade alla outfits och kreationer. Så fantastiskt roligt med en dresscode-klubb och att folk tar det på så stort allvar. Nedan följer lite bilder från vår lilla förfest samt från festen i sig.



Assistenten i min roliga hatt.




Karolin blev så fin i håret! OCh det höll till nästa dag.




Karolin och Regina.




På väg till Bellmansgatan och Tip the Velvet.




Studio deluxe samt Assistenten poserar så fint så.




Man måste ju spexa till det lite medans man väntar på att bli sminkad.




Vi gör oss fina inför kvällen.

Jo, och så är webbshopen uppe nu. Mer artiklar kommer att tillföras allt eftersom, men nu går det alltså att handla över nätet med!


Här kommer även lite bakom-kulisserna-bilder från vår senaste plåtning med Anni. Vi hade verkligen tur med vädret! Vill ni se fler av dessa fantastiska bilder får ni komma till butiken.



Finfin Anni i höstskogen. Kläder: vintage blandat med nytt. Hår: Ellen, Make up: Regina, Foto: Karolin




Jag tar tyvärr inte lika bra bilder med min kamera som Karolin... Men ljuset mellan träden var så fantastiskt!




Vår fotograf Karolin ger verkligen allt när hon fotar.




Vid första anhalten: trappan upp mot parken bakom butiken.


Och häromdagen kom Assistenen med fin-fika. Vi borde verkligen inte men vem kan låta bli bakelser? Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar