2009-05-08

Saker på gång!

Nu börjar det hända saker! Har idag haft möte med Hanna Lindström om modevisningen på Tip the Velvet. Det blir nog jättebra! Nu måste vi bara hitta några fler modeller samt lösa en del praktiska frågot. Så vill ni modella, kom in och prata med mig i butiken! Vi koomer att ha olika teman, tex sekreterarlooken, sailorgirl, animalgirl, flowergirl, m.m. Men det är bra om du gillar att spexa och röra dig till musik. Du bör även gilla att synas lite.

Jag hoppas verkligen att mina klädleveranser hinner komma innan, har väntat jättelänge! Vivien of Holloway gör verkligen fantastiska plagg men de är inte så serviceminded... Gjorde beställningen i februari, de lovar hela tiden att kläderna snart ska komma, och sen svarar de inte på mail. Det är bland annat det som gör det så riskfyllt att ha egen liten butik, om man inte får leveranserna på utsatt datum så spricker hela planeringen. Ja ja, det är ju några veckor kvar. Och ser verkligen fram emot min beställning från Miss Fortune, kolla in denna fina sailorklänning!

Eller den här fina kjolen som passar så fint med koftan

Som för övrig redan finns i utiken och ser ut såhär bakifrån.



Fick dessutom besök av Linnea som har en söt liten vintagebutik som heter Mon Cherie inne i Drömmas lokaler i Haga. Kolla in hennes blogg.

Nu ska jag fixa till min vän Ozzys present, och sen ska vi ut på äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar