2009-05-07

Ny dag, nya tag

Det här vädret är inte bra. Inte bra för mitt humör och inte bra för butiken. Vem ger sig ut frivilligt i detta vädret? Så min nya tanke är att de som faktiskt tar sig hit borde belönas på något sätt. Kaffe? Godis? Present? Om jag bara hade lite presenter... Men det kanske är en bra idé? Ska skaffa mig ett lager med godsaker att dela ut till de tappra som kommer hit när det regnar, det lär ju hända fler gånger...

Idag vill jag tipsa er om Sally Bazaar, en supersöt liten butik som ligger ett stenkast nedanför min butik, mot Gamlestan. Linda som äger butiken har dessutom en blogg hon med. Hon är en otroligt driftig och påhittig entrepenör, blir så imponerad och inspirerad! Så passa på att ta en tur till REdbergsplatsen och besök oss båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar