2009-05-23

Mycket nu...

Hej på er, ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag. Full rulle hela veckan! Vill meddela er om att hemsidan ligger nere på grund av elakt virus, har ni varit inne på retrodeluxe.se så finns det risk att ni har fått det ni med... Kommer snart att lägga upp en ny sida när min dator är hel och fin igen.

För övrigt gjorde Retro deluxe en bejublad modevisning tillsammans med Tralier träsh, Mon Cheri samt Hanna Lindtröm, på klubb Tip the Velvet. Dessutom röjde Jump Session rejält både på dansgolvet och på scén, till eminenta swingDJs, jätteskoj! Kul med en klubb med så speciell dresscode, folk var väldigt ambitiösa och påhittiga. Man glömde nästan att ha kul själv, man satt mest och tittade på olika kreationer, beundrade och hänfördes. Rejält med ös var det, och många uppträdanden. Men jag kommer aldrig att erbjuda mig att göra håret på alla modellerna igen... Totalt 9 timmar tog det, 10 min rast under dagen, och jag vill inte ens tänka på hur mycket hårspray jag har inhalerat. Känner fortfarande smaken i munnen... Men alla blev jättefina! Bilder från modevisningen är på gång.


Idag lördag höll vi sista hårkursen innan sommaren men det kommer snart nya datum inför hösten. Håll koll här på sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar