2009-06-12

Tjejkväll hos Sally Bazaar

Igår kväll var det tjejkväll hos Sally Bazaar, (som ni kan hitta i min blogglista nedan) med mat, mingel, pyssel och glamour. Linda som äger butiken bjöd in mig för glamourdelen så jag packade min stylingväska och satte av mot Sally Bazaar. Förutom mig och Linda - som är så inspirerande i sig - så var Petra där och visade tjejerna hur man virkar. Petra hade med sig massa inspirerande projekt, och alla tjejerna fick med sig en liten påse med en beskrivning och små mininystan i karamellfärger. Sen var det dags för mig att visa lite frisyrer och tekniker. Så himla roligt att höra allas "oooh" och "aaah" när man visar hur man gör. Ett tag var det supertyst vilket gör en orolig (har de tråkigt?), men det var tydligen för att alla var så koncentrerade. Virkning i ett hörn, hårstyling i ett annat, mat och mingel i ett tredje, allt i otroligt mysig miljö. Vi hoppas på många fler kvällar av den här sorten!


1 kommentar: