2009-06-18

Glad Midsommar!



Vi stänger över Midsommar för precis som alla andra vill vi fira lite. Springa in och ut för att undvika regndropparna, plocka blommor, dansa runt en stång (eller bara dansa), äta gott, dansa lite till, samkväma, smaka obligatoriska äckliga nubben, slå mygg och ja allt annat man gör vid Midsommar. Dessutom ska vi titta på en husvagn - igen. Också en veteranhusvagn, men den här är REDAN PIMPAD! Och har kök... Och håller tätt. Och KOSTAR MINDRE än renoveringsobjektet vi tittade på innan. Ibland ska man ha tur. JAg var snbb som tusan med att svara på annonsen så jag har första tjing, så jag hoppas verkligen den motsvarar mina förväntningar.



Visst är den fin?! Kommer antagligen att pimpa den lite till, som taxiränder på utsidan. Kanske blir rosa utvändigt nästa sommar? Och jag måste ha med mina flygande porslinsänder. Som för övrigt vill bli fler, så har du någon ensam liggande nånstans, låt den flyga i min flock!

Men vi öppnar i alla fall på måndag vid 14 som vanligt. Jo, vi stänger redan torsdag 2 juli för att åka till Västerås Power meet, och därifrån till Herräng. I Herräng tre veckor, sen vidare till Old Style Weekend i Ljungskile. Hem för att pimpa butiken i några dagar, fylla på med nya varor. Sen är det dags för ETTÅRSJUBILEUM 7 augusti. Och 22-23 august beger vi oss till Swing i Swaben. Bara så ni vet...

Kram på er!


1 kommentar:

  1. Hej Ellen! Du gjorde en frisyr på mig i Vårgårda på den där träffen. Du tog lite bilder, det var jag som hade den röd/oranga slingan i luggen. Såg att du skulle till power meet i alla fall. =) Jag ska dit samma dag som du åker. Hoppas allt är bra med dig! MVH Anna (eklund_raggare@hotmail.com)

    SvaraRadera