2009-06-22

Stolt husvagnsägare!

Ny har vi köpt en husvagn! Det blev den lilla rosamålade husvagnen, den var i jättefint skick.Ser verkligen fram emot att tuffa runt i Sverige med den. Ska bara skaffa en stor dekal med loggan, att sätta upp på husvagnsväggen. Det blir antagligen rutiga taxiränder med. Såå sööt! Sen ska jag åka runt på loppisar och hitta passande husvagnsinteriörer, kitschiga tavlor, prydnadssaker och porslin. Roligt! Väntar fortfarande på anbud på flygande änder...

Sitter i skrivande stund och gör beställningar, så jag har en välfylld butik inför 1-årsjubiléet. Har ni önskemål på typ av kläder? Vad vill ni se mer av? Ska jag utöka herrsidan? Hattar? Strumpor med söm? Mer av väskor? eller ska jag satsa på skor igen? Låt mig veta!



4 kommentarer:

  1. grattis till husvagnen! :)

    jag ser gärna jeans från freddies of pinewood.

    SvaraRadera
  2. Lägg upp en bild på husvagnen! Låter ju jättefin :)

    Tant J

    SvaraRadera
  3. Aha! Nu bläddrade jag ner och såg bilden i inlägget under... Fantastiskt fin!

    /Tant J

    SvaraRadera
  4. Häftig husvagn,

    SvaraRadera