2009-11-11

Platser kvar till lördagen hårstylingkurs!



I dessa sjukdomstider har vi fått bortfall av anmälda deltagare till Hårstylingkursen nu på lördag 14 nov. Det är de sista lediga platserna på länge, och vi kommer inte ha några nya hårkurser förrän vi vet när och vart flyttlasset går. Så har du funderat på att gå, ta chansen! Meddela även andra intresserade vänner.






Hur får man tag i en sån här fantastisk vågtång?



And now, the bad stuff: Oturligt och tråkigt nog så blev jag av med min nya mobil igår. Jag hoppas att någon fick med sig den av misstag, men det var troligtvis beräknat. Som tur var inte härifrån butiken, utan från dansskolan jag jobbar på. Är trött, besviken, tom... Den var inte flashig, ingen kameramobil, ingen MP3-mobil, ingen touchscreen. Men den var rosa, den var min och den ska betalas av i 18 månader till. Kontentan av detta är i alla fall att jag just nu är mobil.lös, och det går således inte att nå mig via telefon. Vanlig hederlig mail, logginlägg, eller besök mig i butiken om du vill nå mig.

Kram på er alla hederliga knyfflar - stay that way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar