2009-11-03

Back in business - för ett tag till.

Nu har vi öppet igen! Så skönt med lite ledighet, och att få umgås med familjen. Inte så fulladdad som jag hade hoppats, men skyller det på vädret. Dock kommer vi att öppna kl 12 de flesta dagar i november, kan hända att det är stängt en del måndagar. Är ni osäkra på om det är öppet då ni planerat en visit, hör av er.

Glöm inte att anmäla er til hårkursen 14 nov om ni garanterat ska få gå en kurs, då vi inte kommer att hålla några nya kurser förrän vi har en ny lokal! Retro deluxe kommer att stänga igen efter jul, för att åter öppna i nytt läge senare under våren. Kan i dagsläget ej e er en tidsplan, då jag ej har ett nytt kontrakt ännu. Fick idag veta att lokalen jag så hemskt gärna ville ha blev uthyrd förra veckan... Jag var alltså bara några dagar från att få drömlokalen. Bästa läget, bästa planlösningen, billig hyra, inget övertag. Suck. Det gäller att vara snabb när man ska hitta lokal, men det är svårt att gå runt och leta när man är fast i sin egen lokal. Så om nån ser en ledig lokal i närheten av Järntorget, Haga, Linné, Långgatorna, säg till! Helst över 50 m2, två rum, inget övertag. Gärna med kontaktinfo.

Tyvärr är leveransen från Miss Fortune försenad, men den kommer vara inne innan jul.

1 kommentar:

  1. Hejsan hej! Martina heter jag och driver butiken Iris berså på Andra långgatan 22 här i Göteborg. Jag vet att det finns lediga lokaler längs denna gata! Tror dock att de vill ha lite cash..(som alla, suck) men kolla upp det. Bla butiken tant gul har ju stängt o sen finns det en källarlokal som verkar rätt ok! Kom hit o kolla upp det. Jag vet att det har suttit lappar uppe. Men nu vet jag int. hade varit kul och bra för mig om du drog dig hit. Butiker drar ju butiker som dar folk som sagt. Tycker vi får starta ett eget nätverk här i Göteborg. Supporta varandra. Lycka till/ Martina. ps kolla in mig på webben www.irisbersa.se, www.irisbersa.blogspot.com

    SvaraRadera