2009-11-17

Ny vecka, nya tag.

Hade en mycket trevligt lördag i butiken, med goa tjejer på hårkurs, Hasse Klippare på studiebesök, Martina från Iris Berså, Hanna Lindström o co tittade in, och det var mycket folk överlag i butiken. Tänk om varje dag var som denna? Kvällen fortsatte med förfest och plockmat hos Assistenten, sen lindydans till mittinatta. Först på Dukes Place i Mölndal, sen Late night i WCJs lokaler på Forum. Nästa Dukes Place är inte förrän i februari, men det finns massa andra danstillfällen. Har undrat över det där, och tror att jag är beroende av endorfinkicken jag får av att dansa. Har dansat sen späda barnsben, och kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dans!

I går måndag var jag runt och kollade efter lokaler igen. Finns en i början av Linnégatan, efter Apoteket, men den har varit tom länge nu, så jag tror hyran är väldigt hög. Sen är det en ny lokal, och jag vill ha den där gamla känslan som de flesta lokalerna på Andra Lång har. Så jag letar vidare.

Idag kreeras det i butiken, i min nya creative lounge. Kjol på beställning, omsömnad av diverse plagg, nya fascinators och hårprydnader. Kom in och beställ något nu när kreativiteten flödar!

1 kommentar:

  1. Kikade in i butiken idag. Wow! Nu vet jag vart jag ska när jag får pengar iaf ;)

    SvaraRadera