2009-09-22

Höstdepression

Regn och rusk, och framför allt blåst. Varför all denna blåst i Göteborg. Har efter 10 år inte vant mig. Det verkar andra inte heller gjort, för ingen vill gå ut. Således är det tomt på kunder i butiken. Det optimala för mig är "lagom-väder". Inte för varmt, för då vill alla bara vara ute och ladda batterierna. Inte för kallt eller regnigt, för då går ingen ut. Och hur många "lagom-dagar" har vi i Göteborg? Såhär vill jag ha mina höstdagar.



Men jag har en plan. Är ju inte helt bundis med vädergudarna, så istället fokuserar jag på min webbshop, och på att hitta en ny lokal mer centralt. Borde naturligtvis även göra klart min hemsida, blogga lite mer, fixa klart Facebooksidan och en massa annat, men tiden räcker inte till. Fokus på webbbshopen. Fast det går fasligt trögt... Hoppas på att hitta en liten datanörd/hacker i mig, men icke.



På lördag är det dags för ännu en hårkurs i butiken, ska bli så roligt! Oktober månads kurs är redan halvfull, så vill ni gå, eller vet nån annan som vill gå, boka en plats nu!

Nån som vill komma över på en kopp varm choklad?

1 kommentar:

  1. hej ellen!
    har du sålt doris day klippdockan? svara gärna på min blogg =)
    kram.

    SvaraRadera