2009-08-18

So my flea market tour wasn't so successful. I usually go in the start of the summer, which is wise. Because at the end of summer everything is gone. Just junk left. Expensive junk. First flea market tour where I haven't spent money or filled the trunk of the car. But it was a lovely ride, nature in Småland is very beautiful and we had luck with the weather. we also had really nice company, so it was all good.

But don't you worry, there are more stuff hitting the store on Thursday already. Tiki coasters and large pink poodles for instance. Speaking of poodles, my pink bottle poodle is almost finished. I will post a picture as soon as it is finished. The shape is a bit funny, he's a bit fat since I took a Imsdal-bottle. But no one will ever mistaken my bottle for theirs anymore! Next one will be on a slim bottle though. And I might even make some and sell! Interested may place an order. Poodles are fun! A bit tacky, but in a good way.




Så min loppisrunda blev inte så framgångsrik som jag hoppats. Helt värdelöst att åka vid slutet av sommaren! Vanligtvis åker jag i början, och det ska jag alltid göra hädanefter. Nu fanns bara skräp kvar. Dyrt skräp. Första loppisrundan då jag inte fyllt bilen. Men det var vackert väder, vacker natur och trevligt sällskap, så det var ändå en mycket trevlig resa.

Men var inte oroliga för att butiken ska vara tom. Det kommer nya varor redan på torsdag, bland annat tikiunderlägg och stora rosa pudlar. På tal om pudlar, min flaskpudel är nästan färdig. Kommer lägga upp bild så fort den är klar. Den ser lite knasig ut, då jag har gjort den om en tjock Imsdal-flaska, men nu kommer ingen att mista min flaska för sin igen! Nästa pudel kommer dock att vara smal. Och jag kanske gör några och säljer? Intresserade kan lägga en beställning. Det är kul med pudlar. Lite lagom smaklöst sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar