2010-10-27

Shame on me.

Vet att jag inte skriver så regelbundet längre, har konstigt nog inte tid. Och nu åker jag till Budapest. För god mat, kultur, kurbad och dans hela nötterna. för det både behöver och förtjänar jag. Och nör jag kommit tillbaka, kurerad, inspirerad och tjockare, så ska jag baske mig bli bättre på att skriva! Så ni vet.

Men, lite bilder kan man ju alltid lägga upp. så här kommer några fina bilder på stickade och virkade boleros. Hur chict som helst!











I know I've been really bad at updating the blog. But I'm going on a recreational vacation, to Budapest. And when I get back, I will be more inspired, more rested, and perhaps a little bit rounder. But I will also be better at writing here. I promise. Untill then, here are some nice pics of knitted and chrocheted boleros. How chic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar