2010-08-05

Sista minglet.

Ja, då har vi haft vårt sista mingel. Tack tack alla fina kunder och vänner som kom och gjorde vår kväll så fantastisk! Lotta räknade till över 160 besökare i lokalen runt 7-tiden, så nog var det över 200 som kom! Tack tack även till de fina Candygirlsen från Velvet Vixens som delade ut sötsaker och bubbel samt spred burlesk glamour.


Fina CuriÅsa var DJ och spelade skön swing och jazz.


Det blev lite varmt och trångt inne, så minglet fortsatte ute på gatan.


Jag betjänar en kund.


Min fina butik...

Vi har öppet i ca två veckor till, sen stänger vi ner för gott. Det gör lite ont i hjärtat, jag har verkligen älskat att vara i Haga, och att dela lokal med fina Drömma-Lotta. Och jag har fått så många fina nya vänner, som jag hoppas få behålla. 5 månader går så fort! Men jag kommer inte att upphöra med all verksamhet. Absolut inte.

Ska bara hitta en bra lokal att hyra in mig hos, så jag kan fortsätta med salongsbiten samt Studio deluxe. Det kommer att bli fler hårkurser, och det går fortfarande att anlita mig för brud och festfrisyrer. Snart även makeup, vilket underlättar för er blivande brudar, nu räcker det med en!

Puss på er.

Well, that was that. The last party at Retro deluxe and Drömma. Happy that so many showed up and partied with us, sad that it was the last time. Sad to leave wonderful Haga, and sad to leave Drömma-Lotta, and all my new friends I've met in Haga. But don't you worry, dear customers and friends. I am looking for a new place to rent, because even though I am closing the shop, some parts of Retro deluxe will continue. Like the Salon and Studio. Just so you know...

4 kommentarer:

  1. Det är en väldigt fin affär!!! En av de finaste! jag är glad att den har funnits och hoppas på mer sushi och kanske en öl...:o)?

    SvaraRadera
  2. Kära Ellen, skall vi inte ta och ses nån dag...Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hei! Butikken din ser utrolig fin ut. <så du må bare fortsette med virksomheten din. Skulle gjerne vært på kurs hos deg og lært vintage hairstyles, men er jo langt å reise fra nord-Norge.

    Men følger på denne fine bloggen, det skal jeg hvertfall være:-)

    SvaraRadera