2010-07-10

Vet att jag varit dålig på att skriva....

Vilket är väldigt synd för jag har så vansinnigt mycket att berätta. Om upplevelser, och om tankar. Och de närmaste veckorna kommer jag vara väldigt upptagen. För jag åker till Herräng Dance Camp och har butik och salong där. Samt dansar hela nätterna. Knyter nya kontakter och har vansinnigt roligt. Men butiken kommer ha öppet v 29 och 30, fast utan mig. Istället tar min fantastiska assistent Joanna hand om er.

Oj, nu fick jag glass! Polka och Äppelkaka, mumsigt. Behövs i värmen.

Men det är bara så mycket att fixa innan. Som husvagnen. Som nästan är klar nu. Titta så fin den blev inuti!




Varmt solgul, vitt, och teak. Med Perstorpsplatta på bordet. Skön 50-talskänsla. Det kommer snart upp gardiner, tavlor, lite vaser och kanske några flygande änder. För jag ska ju bo i den i tre veckor, och även om man mest sover i den så vill jag omge mig med fina saker. Och jag skulle gärna vilja köpa den här rådjursfamiljen och sätta vid uteplatsen...



Man behöver ju inte vara sådär trist Svensson-Mainstream-husvagnsägare. Behöver inte ha en husvagn som ser ut som ett kylskåp, med gräslig 90-talsinredning. Behöver inte gå runt i likadana träningsoveraller, eller sitta i en ful Brassestol på den inhängnade uteplatsen. Titta vad fina husvagnar det finns!



Påminner lite om min, fast pimpad.
Reminds a little of mine.



Snyggaste designen nånsin.
Coolest design ever.



Har ju precis målat över den rosa gräsliga färgen i min usvagn, för det var verkligen helt fel rosa. Köttgrotterosa. Läskigt att vakna upp i. Men en sån här rosa färg. Mums.
So. pink can be really gorgeous, like in this caravan, or horrible, like in my caravan. Like sleeping in a meatcave. So now it's soft yellow and whitecoloured intead. with teakwood doors.



Titta, det här är jag i sommar!
Look, this will be me this summer!



Och så här borde min se ut utanpå. Ska ju måla om den nästa år, det här kan vara förlagan. dessutom precis samma färger som inutin min. Fint.
This is what my caravan should look like on the outside. Planning on repainting it next summer, and these are actually my interior colours.

Nä, nu kanske det räcker med husvagnsdravel för idag. Har ju som sagt annat att berätta om. Nästa gång. Puss.

Sorry for not writing as often as I should. and would like to. Have so much to tell you, and pictures to show you. But I will better myself. Soon. Firts I will go to Herräng Dance Camp with both the shop and my salon. work, dance, meet new people, have fun. Of course the shop will be open w 29 and 30 as usual, but without me. Instead Joanna, my lovely assistent will take care of you.

Talk to you soon! Kiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar