2010-07-26

Ja, jag lever.

Men det är full rulle i Herräng hela tiden. Håller hårworkshops och har salong mest hela tiden, övrig tid dansar jag. Försöker sova i alla fall 4-5 timmar per natt. Men det är fantastiskt kul! Dock är jag i Stockholm över helgen för att vila upp mig. De där jäkla myggen och bromsarna i Herräng är muterade! Är vanligtvis allergisk men klarar av betten, med hjälp av lite Kestine och kortison. Men dessa bett... Har tagit bilder men besparar er synen. Det hela slutade i alla fall med andningssvårigheter, infektioner, vätskeblåsor, svullna leder och allmänt ynk. Läkarbesök med hot om sjukhus. Extremt starka mediciner som balanserar mitt immunförsvar, som är aggressivt och bekämpar mig själv, samt för infektion och annat. Mår bra nu, medicinen var dunder (och från Singapore), men kände att det var bra att vila upp sig på annan ort. Kommer ni till Herräng, ta med värsta artilleriet med myggmedel. Men inte Mygga, den sorten struntar de i.

Ska i alla fall tillbaka till Herräng idag för att jobba mer. 4 dagar kvar, sen bär det av till Göteborg igen. OCh de tre veckorna har gått så fort, så fort. Här kommer i alla fall lite bilder från mina workshops och på mina fina kunder.






Yes, still alive. But tired, from working and dancing, not getting enough sleep, and having a severe allergic reaction from bugbites which nearly got me hospitalized. But I'm alll goog now, have been in stockholm, resting, over the weekend, and will head back to Herräng today. For more hairstyling and dancing. Time really does fly.

Here are some pictures from the workshops and my lovely customers. Seems fun, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar