2010-03-07

Efterlyses! Herrkläder och annat gott

Eftersom det är så många herrar som frågar var man kan få tag i fina vintage/retrokläder, och jag gärna vill kunna säga "Hos Retro deluxe" så efterlyser jag nu vintagekläder till herrar, helst äldre än 60-tal. Hattar, skor, slipovers, västar, flugor, kostymer med mera.

Så småningom är ju planen att jag ska ha litet nya vintage reproductions för herrar i butkenm men det blir troligtvis inte förrän till hösten. Men det hindrar inte att jag får in lite herrgodis redan nu?

Kolla vilka glidare som ska ut på en golfrunda alldeles strax. Snubben i mitten ska bara skölja munnen med lite fluor först, medans de andra slår vad om varandras handicap.


Den här stiliga karln från 40-talet går inte av för hackor. Mer hattar åt männen, sicken pondus de får!


Och de måste ju vara snygga inifrån och ut. (Hahahahaha vad rolig bilden är!)


Och på fredag är det här jag: ska baka cupcakse så det står härligt till inför öppningen på lördag!


Summary in English: Looking for mens clothes cause they are hard to find. Will eventually sell vintage pretroductions, but for now I am looking for proper vintage. Like these cool dudes in the pics!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar