2009-12-17

Öppettider framöver

Kära kunder och söta läsare. Det börjar dra ihop sig, nytt år betyder även nya äventyr, men för Retro deluxes del på annan plats än Redbergsplatsen. Det här är våra öppettider december ut:

To 17 12-18
Fre 18 12-18, 18-21 (minst)
Lö 19 12-15
Sö 20 12-15
Må 21 14-18
Ti 22 14-18
On 23 14-18
Julhelgen stängt

Må 28 14-18
Ti 29 14-18
On 30 14-18
Eventuellt öppet dessa tider.


Själv kommer jag att åka till Växjö och jobba på Söders blommor innan jul (behöver tjäna lite riktiga pengar), så ni som besöker butiken måndag till onsdag får istället njuta av min karl Marcus sällskap. Men kom gärna förbi på Glöggmingel på fredag kväll, då vi bjuder på glögg, gott att stoppa i munnen, musik, trevligt sällskap och bra priser. Glöm ej heller att vi har söndagsöppet nu på söndag mellan 12-15.

Tycker det är jättetråkigt att lämna min fina lilla lokal, som mitt andra hem, och kommer sakna alla vänner och kunder - som har blivit vänner - som brukar titta in i butiken, prata lite, fika lite... Ser inte alls fram emot att driva mitt företag från vardagsrummet ett tag, men jag är fast förvissad om att allt kommer att lösa sig på ett strålande sätt. Jag kommer att hitta den där perfekta lokalen på det där utmärkta stället, snart. Under tiden hoppas jag alla mina kunder fortsätter läsa min blogg, kollar in webbshoppen, håller sig uppdaterade. Kan avslöja att Retro deluxe inte alls kommer att vara sysslolös bara för att vi blir butikslösa. Tvärtom har vi massa spännande projekt på gång, både med butiken och Studion. Bland annat samarbete med up-and-coming-designers och plåtning till en guidebok. Så det så!

Som vanligt lämnar jag er med lite fina inspirationsbilder, helt utan tema men roliga och fina:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar