2009-12-02

Flyttrea, samt nytt.

Julen närmar sig med stora steg, och så även sista öppetdagen i denna lokalen. För att det ska bli mindre för oss att packa önskar vi att ni hjälper oss att tömma butiken. Därför ger vi denna vecka 10% rabatt till er kunder som besöker butiken, på massor av varor. Rabatten gäller ej skivor, böcker handgjort eller kommission, men det mesta annars. Leta efter röda prislappar.

Vi har fått in fler fina keramiktavlor av Malin Jansson, handstickade stora sjalar att värma era halsar med, och en del fina vintagekjolar. Massa nya hårsmycken finns det med, både från Retro deluxe och från Gothic airways. Min kamera är lätt död just nu, men så fort den får ett fungerande batteri kommer det upp bilder här och i webbshopen. Tills dess får ni hålla till godo med dessa bilderna istället:











Blir så otroligt inspirerad av bilder, blir inte ni?

2 kommentarer:

  1. Jag trillade in på sidan av en slump men gud som jag älskar den! Kikade även lite på shopen för att inte tala om fotograferingen...jag är helt lyrisk ^^!!!

    Så lycklig att jag hittade hit =)!!!!!

    SvaraRadera